samma sak idag igen

Halloj!
Samma sak som igår då, hade alarmet på 10.00 men gick upp vid runt 13.00.  Så nu sitter jag här och äter "frukost" som består av en ostfralla med ost i, fruktsallad med banan, äpple och hallon plus lite vaniljsås och ett glas av den godaste juicen någonsin - Tropisk från Bravo.

Igår facebookade jag om att pappa hade köpt en kladdkaka som ligger i kylen och ser riktigt lockande ut, ni vet sån där kladdkaka från Frödinge som är sådär härligt kladdig och god, och att jag troligen skulle ta en bit av den även fast jag vet att jag inte borde. Men vet ni vad? Jag har inte ens smakat en minibit av den! Jag chockerar mig själv när jag säger det, men jag gjorde faktiskt den där fruktsalladen igår när pappa åt kladdkaka. Fattar ni hur duktig jag känner mig eller!

Ska nog gå och fira med en bit kladdkaka!
Ööh, just det, det ska jag ju inte, nej. ;)
2009-10-20 13:21:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback