på onsdag klockan tio it is!







Jag vette satan hur jag ska klippa mig, men har några alternativ;
- Klipper bara av det som är slitet och låter håret växa ut.
- Klipper en frilla där jag behåller längden i nacken och klipper upp övriga håret.
- Klipper mig kort igen.

Efter klippningen så blir det även färgning inom kort, har även där alternativ;
- Lägger i blonda slingor som gör så att håret får flera olika färger.
- Lägger i en blond färg och gör så att håret får samma färg och blir ljusare än nu.
- Färgar hela håret blont och lägger i mörka slingor.

Guess you'll have to wait and see ...
2009-10-26 15:37:54
Kläder/smink/osv Kommentarer (1)

Kommentarer
C
DATUM: 2009-10-26 | TID: 18:19:07

Spara längden!!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback