om varför louise ser ut som ett frågetecken nu

Jahaja, jag har tydligen feber än och det känns ju lite sådär halvkul.
Ligger och googlar igen, den här gången på chips och dip och lite mat.
Nu får folk bilden av mig som en tjockis som bara tänker på att äta mat.

Och tyvärr, folket;
Ni har absolut rätt!

;)




Jag skulle ta mig satan kunna döda (ja, jag menar DÖDA) för Chicken Pommes nu. Den som enligt mig är den godaste chipssmaken-/formen någonsin. Jag köpte en sån påse nästan varje fredag och hade dipmixen Ranch eller Holiday blandat med gräddfil för att kunna dippa dom i. Resultatet blev helt underbart.

Dom här chipsen finns tydligen kvar i Norge och jag undrar;
Hur satan kunde de ta bort dom från chipshyllorna här i Sverige?

Jag ser faktiskt ut som ett frågetecken nu.
2009-10-17 23:50:29
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Shi ;D
DATUM: 2009-10-19 | TID: 00:50:35

Du är ingen tjockis Louise! :( Jag tänker på mät rätt ofta jag med ska du veta xD ^^ Men hur kan man inte göra de när de finns så mycke gott x__x Du har iallafall underbar kropp ^^ hehe ;) ;) ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback