nu äre lov, gott folk

Goder kväll!
Först och främst kommer den obligatoriska frågan;
Hur underbart är det inte med lov?

Jag har klarat av denna dagen enbart för att jag har haft tanken att det snart är lov i huvudet. Har räknat ner timmar och sådär töntigt som man gör när man är liten, ni vet. Ska bli hur skönt som helst att vara ledig, även fast jag har en massa skolarbete som ligger på hög och väntatar på att bli gjorda, men de blir då inte gjorda än på några dagar för nu ska jag bara ta det lugnt.

Pappa kommer hit om ett tag sen blir det tacos och Idol.
Hur mycket bättre kan det bli?


Btw, så åt jag godis idag för första gången sedan i söndags. Jag är fett stolt över mig själv för det har inte brukat gå ens en dag då jag inte äter godis. Chockerar mig själv lite alltså, men det är ju alltid trevligt. Åt bara 100 gram också. Inte heller likt mig. Nu blir det dock inget mer godis förrän nästa helg igen. Hope to God that I'll make it!
2009-10-23 18:32:33
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2009-10-23 | TID: 19:12:08
URL: http://acinnej.blogg.se/

Tips i rutan!

När vi var å spanade på underbara gulleponken Bylund, berättade han ju att han skulle vara med i Doobidoo. Ikväll kl 20:00 på Svt 1 är det dags! :) Missar du i kväll är det repris bl.a. imorgon iSvt 1 kl 11:45 å 01:4

Bara så att du vet... :)

Ronja
DATUM: 2009-10-24 | TID: 13:30:24
URL: http://typisktronja.devote.se

Duktig du är!:)

lycka till



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback