jag kan inte förneka det längre, vill bara skrika ut min kärlek till dig

Jaha, visste väl att det skulle hända förr eller senare.
Kände det redan i fredags när jag såg honom, trots det har försökt dölja mina känslor, men efter en nattsdröm om att jag träffade honom och en kompis till honom på vändplanen hos mormor & morfar tillsammans med min kompis och hur jag sedan sprang fram och kramade honom och pussade lite på honom, så kan jag inte förneka det längre.


JAG ÄR NERKÄRAD I ANTTI PIHLSTRÖM I FÄRJESTAD!




Hur kunde jag då ha vetat att detta skulle hända?
Är jag sån där människa som kan se in i framtiden?

Nej, svaret är enkelt:
Han är ju finsk.


Jag tycker alltid om finska hockeyspelare. Till exempel så är jag ju också helt nerkärad i Ari Vallin och Arto Laatikainen. Lägg också till där att jag fortfarande har Esa Pirnes som helgon här hemma och att jag fortfarande inte har glömt bort Janne Niskala som jag var totalt nerkärad i för några säsonger sedan. Det är liksom något speciellt med finska hockeylirare. Något som är liksom mer pang rakt på i deras spel men samtidigt så är det också mer elegans. Jag gillar dom så mycket så att jag till och med har gått med i en grupp på Facebook som typ heter något i stil med att finska hockeyspelare är bäst i världen.

Ohoh, menas det att jag också hejar på Finland i mästerskap och sånt?

Finland får gärna vinna alla matcher i mästerskapen (OS, VM) men sålänge de förlorar finalmatchen om det nu är Sverige som möter dom. Har Sverige åkt ur så är det bara fritt fram att vinna för dom. När det gäller turneringar i Euro Hockey Tour så får Finland gärna vinna samtliga matcher för där bryr jag mig inte ett skit om Sverige för de suger ändå.

Tack för mig.
2009-10-27 12:53:43
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback