nästan så jag borde ha haft en bild från idag



Så här såg jag inte ut idag.
Inte för att det är någon skillnad egentligen från andra dagar.
Jag menar, jag är ju ändå samma person alla dagar i veckan.
Men idag kände jag mig faktiskt jävligt snygg för en gångs skull.

Liksom såg mig i spegeln och tänkte;
"Louise, hade jag vart en kille och du inte hade vart jag hade jag fan hånglat med dig, för idag ... DAMN GIRL! Idag är du då fan smokin' hot, drop dead gorgeous, skithet, sexig och dösnygg på samma gång! Jag menar, kolla bara in ditt hår, bruden! Herre min gud vad fint det är när det är sådär lite halvstylat. Och kolla in din sminkning. Damn vad den är snygg på dig, liksom gör dig sådär naturligt fin. Och dina tuttar i den där klänningen ... Det ska vi inte ens prata om för då händer det fan grejer. All I can say is; DAMN GIRL!"


För en gångs skull så överdriver jag inte.
2009-10-27 23:51:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback