någon som vill med?

Jag har kommit på att jag väldigt gärna skulle vilja se Sunset Boulevard som går just förtillfället på Värmlandsoperan här i stan. Jag har absolut ingen aning om vad den handlar om, men affischen till den ser snygg ut i alla fall plus att Maria Lundqvist och Christer Nerfont spelar huvudrollerna. Sen har jag aldrig har varit i Värmlandsoperan heller och byggnaden är verkligen jättefin så den ser ut som att den är värd att besökas.


2009-10-01 23:39:04
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-10-02 | TID: 06:29:34
URL: http://acinnej.blogg.se/

God morgon!! :)

Klockan är 06:30 å snart trampar jag till jobbet (mitt i natten känns det som för det är helt svart ute än!). Antar att du fortfarande sover gött... :)



Jag ska iväg på Sunset Boulevard ikväll med mamma å mormor, jag kan ge dig ett utlåtande sen! ;)



Ha en bra dag!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback