louise svarar!

Anonym om kvällskäk:
Winterkilling - Hjälp mig fatta! Har hittat till karlstadbo.se å när jag har loggat in mig på min sida så dyker det upp en ruta om Privat chatten som säger att jag inte är inloggad - HELA TIDEN!! Varför??? Vet du hur jag kan få den att sluta poppa upp?? Har inte tålamod för sådant där tjafs! grrr...

Hej förresten! :) Hoppas du har en bra lördag i solskenet. När du har vaknat till liv dvs... ;)


LOUISE SVARAR:
Halloj! Tyvärr har jag inte en aning om vad det där beror på för det har aldrig hänt mig.
Tycker att du borde höra av dig till någon som jobbar med karlstabo och fråga vad som är fel.
Ha en bra dag! :)
2009-10-17 12:06:08
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-10-17 | TID: 17:06:41
URL: http://acinnej.blogg.se/

Ooh, min undran fick hamna på "Louise svarar"! hahaha va skoj! :)

Du har väl varit ute i fina höstvädret idag? Imorgon kanske det är snöslask igen...



Ha dä, kusinen! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback