louise erkänner




Okej, hand upp nu då.
Är det bara jag som sitter och blir lite smått förälskad i alla reklambilder för olika sminkmärken som finns i modetidningarna? Jag kan seriöst sitta och titta på en sån där bild i evigheter för att jag tycker att de är så fina. Jag är dock fullt medveten om att bilderna är sjukt mycket retuscherade, men jag kan inte hjälpa det.

Den perfekta hyn.
Perfekta läppar.
Perfekta vita tänder.
Perfekt hår.
Perfekta glittrande ögon.

Allt är sådär perfekt och man vet att det är något man aldrig kan uppnå.
Tror det finns en gömd längtan efter perfektion i alla och när man insér att man inte kan uppnå den så får man ta till med att titta på såna här bilder som är så nära perfekta man kan komma.

Kalla mig galen om ni vill.
Det är bara så jag tror. ;)
2009-10-21 23:45:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback