louise goes ännu blondare?



Ska trippa in till badrummet och skölja ur hårfärgen nu.
(Dock inte det här märket som är på bilden, men väl ljusblond)
Återkommer med de första reaktionerna på my new haircolor.

---

UPDATE:
Det blev ingen som helst jävla skillnad. Okej, utväxten syns lite mindre på vissa ställen, men på vissa ställen ser det likadant ut. Funderar allvarligt på att beställa tid hos min frisör Mikaela (låter så coolt om man skriver "min frisör") och be henne klippa mig plus fixa så att hela mitt hår blir samma blonda färg så att det inte är "randigt" som nu. Man kanske inte ser så noga om man bara kollar på det lite sådär vanligt, men om man håller upp en hårslinga så syns det att det är typ fyra-fem olika blonda hårfärger på den slingan, så det ser alltså randligt ut.

Randigt på hår = a big nono, om det gäller ofrivilligt randigt.
2009-10-01 19:28:29
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback