KOM IHÅG LISTA TILL MIG SJÄLV

HÖJDPUNKTER I VECKAN:
Åka till mormor&morfar på tisdag för att fira mormor som fyller 75 år.
Se Färjestad - Frölunda på TV:n på tisdag.
Mamma sätter in studiebidraget på mitt konto plus det som jag skulle ha fått förra månden.
Åka till stan på onsdag och träffa en person plus eventuellt träffa bästisMarie efteråt.
Träffa db och "chilla" som han så fint sa det.
Eventuellt dra till stan och träffa Moa?
MÅSTEMÅSTEMÅSTEMÅSTE KLIPPA MIG.
Eventuellt färga håret ljusare igen?
Plugga spanska, historia, svenska, matte ... ORKA!


Det kommer bli en hektisk vecka, gott folk.

2009-10-25 16:20:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback