kan inte sverige dela med av snön till karlstad?

Herregud vad många platser i Sverige som redan har fått sin första snö!
Jag är nästan lite avundsjuk för på något sätt så längtar jag efter den första snön (nu kanske det redan har fallit snö här utan att jag har sett det men i alla fall) för det liksom är en speciell känsla när man ser vita flingor falla ner och lägga sig på marken för att sedan försvinna lika fort som de nuddade marken.

Kom just på att jag faktiskt har sett snö i år redan.
Gick ut till bussen en dag för någon vecka sedan och då regnade det, men det var liksom som stora flingor i regnet, så det måste ha varit snöblandat regn. Men still, det är inte det samma som när man ser snö utan något regn. Då blir det bara mysigt. Inte sådär slaskigt som det är när det är regn med också. Usch för det.
2009-10-16 21:03:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback