jamen då var det torsdag då

Goder kväller!
Skoldagen: datakunskap, matte och textkommunikation.
Fick tillbaka provet på datakunskapen. Hade 27,5 och MVG var 28. Jag ljuger inte när jag säger att jag blev helt otroligt grinig och sur. Jag menar, vara så jävla nära ett MVG på ett prov ... Då är det inte roligt. Hoppas bara att jag har fjäskat in mig lite hos Daniel (läraren) så att han tycker att det är ett MVG i alla fall. ;D

På textkommunikationen idag var det ganska roligt. Vi skulle skriva argumenterande text, alltså insändare som vi sedan ska skicka in till tidningen och jag fick för mig att skriva om att homosexuella ska ha rätt att få gifta sig i kyrkan, men sen när jag kollade upp det där mer noggrant så har det ju kommit en lagförändring som säger att de också får gifta sig i kyrkan, så jag var tvungen att komma på något nytt att skriva om. Valde det här med bloggvärlden, om att det är unga tjejer som bara skriver för att provocera och att föräldrarna ska engagera sig lite mer i vad de gör och skriver.

Imorgon ska Holes vara klar, har inte ens läst hälften.
Får låna om skiten, läsa den i helgen och lämna in allt på tisdag.

Har massa att göra nästa vecka:
- Göra klart bookreport och wordlist med hundra ord om Holes.
- Skriva klart en insändare som ska vara klar efter tisdagslektionen.
- Hitta på något att göra muntligt anförande om i svenskan på tisdag.
- Plugga inför spanskaprovet som är på onsdag.

JAG. VILL. INTE.
2009-10-08 20:07:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback