jag börjar bli mänsklig igen!

Idag är jag hemma för fjärde skoldagen i rad.
Igår var jag ute för första gången sedan i lördags.
Igår tvättade jag håret för första gången sedan i fredags.

Börjar bli mänsklig igen märker jag.

Imorgon blir det i alla fall att ställa mobilalarmet på 7.00, gå upp och fixa mig och sminka mig, klä på mig några andra kläder än myskläderna som jag verkligen har bott i de senaste dagarna, för att sedan gå ut till bussen och åka med den till skolan. Ska bli skönt att komma tillbaka dit. Vill inte ens veta hur mycket jag har missat, men är man sjuk så är man. Det är lugnt liksom bara man försöker ta igen allt.

Nu ska jag i alla fall fortsätta sova.
Vet inte ens varför jag satte på datorn nu anyway så.

Vi hörs när jag vaknar?

Pöss.
2009-10-21 11:32:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback