it's partytime soon



Sitter i systers soffa och lyssnar på partymusik, som den här låten till exempel.
Den får mig att förflytta tankarna framåt i tiden med sisådär femton månader, till två dagar efter min artonårsdag då jag går ut på nattklubb för första gången. Jag längtar. Jag längtar tills jag får sminka mig lite extra och klä upp mig lite extra innan jag sedan tar bussen/taxi/får skjuts in till stan för att sedan entra någon nattklubb och bara dansa hela kvällen/natten.

Snälla, låt de här femton månaderna gå förbannat fort!
Sen är det du och jag, syrran, som går ut och gör nattklubbarna osäkra. ;)
2009-10-10 02:06:02
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2009-10-10 | TID: 21:57:12

"Du, jag & syrran"



Menar du

Jag, du & syrran? ;P



Sen vet du att det inte finns några dansgolv på Score eller Biljard 9an.. Så det blir svårt att dansa.



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback