inom mig bor ett litet barn som vägrar sluta med barnsaker



Just det!
Har glömt berätta att, okvinnlig som jag är, så har jag börjat bita på naglarna igen.
Känner att det inte är speciellt smart eftersom den hemska svininfluensan håller på att smitta runt och shit. I samma veva så har jag börjat känna det igen, det där stickandet i halsen och huvudvärk och sånt som man känner när man håller på att bli/är sjuk. Så om jag nu blir smittad av den där influensan så är det bara på grund av att jag inte är normal som alla andra och slutar bita på naglarna när jag går från barn till ungdom.

Jag är fortfarande ett litet barn inombords har jag märkt nu.
2009-10-03 00:46:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback