imorgon är det mamma som bokar tid åt mig hos mikaela



Finns ingen chans i världen att jag klipper mig på ett annat ställe än där Mikaela jobbar.
Tidigare har jag liksom klippt mig hos lite olika frisörer och det blir jobbigt i längden för om man går till samma så vet dom hur man vill ha det för att man ska bli nöjd och vill man ändra på något så kan man lättare prata med dom om andra förslag.

Har klippt mig hos Mikaela i några år nu och jag har alltid gått därifrån nöjd.
Hon är 23 år så hon vet ju hur hon ska klippa för att det ska passa "ungdomar" liksom plus att hon är himla trevlig så det blir verkligen inte tyst när man är där och det är verkligen ett plus. Klippte mig en gång på Bergvik och hon som klippte mig sa en mening till mig och inget annat. Såna vill jag absolut inte klippa mig hos, för då känner man sig inte direkt trygg. Det gör man däremot hos Mikaela.

She's the best.
2009-10-25 21:19:16
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback