hockeylördag

Vad var det jag sa?
Färjestad vann med 2-1 mot Djurgården och allt var fint och bra och allt.
Eller egentligen så sög domaren och Färjestad spelade lite halvtasktigt, men men.


Djurgårdens tränare Tomas Montén.

Ja, jag vet att det är förbjudet. Kriminellt. Ett crime helt enkelt att ta kort (eller dylikt) på någon Djurgårdare, men det här får fan vara ett undantag när det är helt fritt fram och tillåtet att göra det, för jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag menar, hur skulle jag kunna ha gjort det när han kom och gick precis nedanför där jag satt? Nejtack, skulle inte tro att jag går därifrån utan en bild.

Ska iväg den 1/12 när Djurgården kommer hit igen.
Ska stanna efter matchen och få bild tillsammans med honom och få autograf.

Om jag är dum i huvudet?
Nejdå, jag är helt totalt normal.

:)

2009-10-10 21:22:52
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback