p-i-n-s-a-m-t

Jo förresten så ska jag nog inte gå till skolan imorgon.
Hände en ganska så pinsam grej idag, nästan precis innan jag skulle dra från Biblioteket. Var ju där med Danne för att jag skulle hjälpa han med spanskan lite, men det blev ingen spanska alls utan bara en massa allmänt snack om allt. Mycket trevligt, TILLS den här lilla (stora) grejen hände, cirka en halvtimme innan vi skulle gå.

P
I
N
S
A
M
T

Ska inte gå till skolan imorgon.
Finns inte en chans att jag vågar göra det efter det här. Eller okej då, jag går dit, men det kommer inte vara som vanligt Det kommer bli konstig stämning och inte lika pratglatt (heter det så?) och skämtsamt som det brukar vara, utan bara pinsamt och jobbigt. Jävla skit också! Kommer aldrig kunna visa mig igen. Aldrig aldrig aldrig!

Nu ska jag gå under jorden.
Hejdå!
2009-10-07 22:51:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback