varför spansklektionerna är de bästa lektionerna i skolan

Alltså det ligger till såhär;
Om ett gott skratt förlänger livet så är jag ta mig satan odödlig. För jag skattar hela dagarna igenom känns det som, speciellt på spanskan.
 
Herre min gud vad spansklektionerna är roliga!
Jag och Danne sitter vid bordet längst fram tillsammans med två helt underbart roliga och trevliga tjejer, Rebecca och Malin (om ni nu läser det här och jag har skrivt fel namn till någon av er så får ni slå mig på onsdag när vi ses, jag lovar, men jag tror att ni heter så *pinsamt om jag har fel*) och det känns som om vi mest skrattar och skämtar på lektionerna än jobbar. Kent, läraren, är nog lite trött på oss tror jag, men jag är i alla fall glad över att jag har det roligt på spansklektionerna än att jag går dit med en klump i magen. Är dock lite orolig över att jag inte kommer lyckas få ett MVG i spanska nu i gymnasiet, men det ska nog fixa sig om jag pluggar lite hemma och tar igen det som jag inte gör i skolan.

Men, som sagt, spanska is the shit!
Och Danne, jag vet att du tycker likadant för jag gör spansklektionerna roliga.

*blink blink*
2009-10-05 17:37:14
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Rebecca
DATUM: 2009-10-07 | TID: 22:15:10

Alltså spanska is the shit! :D fett roligt du är sjukt rolig, kent är nog rätt trött på oss.. men det är bara början han har typ 3 år framför sig, :O HAHAHAHA :D

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIN
DATUM: 2009-10-08 | TID: 06:58:59

hahah, alltså ja bara skrattar! ja älskar spanskan :D helt sjukt kul, och på måndag så ska det bli xtra kul



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback