I'm a successful girl

Ligger i sängen med älskling i knät och lyssnar på bästa låten - "Enjoy The Silence" med Depeche Mode. Tänkte lyssna lite på Lykke Li, men internet är så himla segt att det tar år för min dator att ladda klart låtarna när jag ska spela dom på YouTube. Vilket ilandsproblem sånt där är känner jag, men det är otroligt störande för har man en dator så vill man ju självklart att den ska vara någorlunda snabb, något som min inte tycks vara om jag säger så.


Kom på att jag har glömt att berätta en riktigt rolig sak som hände idag;
Vi fick tillbaka diagnosen i matten som vi gjorde i fredags och jag hade bara ett fel.
HUR UNDERBART ÄR INTE DET?!
Jag som failade totalt på nationellaprovet i matte och fick ett VG i slutbetyg som jag inte ens känner att jag var värd att få, jag fick bara ett fel på mattediagnosen. Det är nästan skåla-i-champagne-varning på det tycker jag. Det är stort. Det liksom värmer i hjärtat lite att veta att jag inte är ett hopplöst fall, att jag inte är någon som inte kan lyckas i det ämnet som jag tycker själv att jag suger mest i (förutom idrott).

Framgångar gillar vi!

Har dock tydligen en muntlig redovisning i historia imorgon som jag inte är sådär jättepepp inför för jag fattar nästan ingenting. Min grupp fick frågan "Vem var Arvid Horn?" och sen skulle vi alltså skriva ner fakta om den där Arvid och lämna in det skriftligt plus att vi ska redovisa om det. Först så sa han att vi skulle ha muntligt, sen så sa han att vi skulle skjuta upp det, sen sa han att vi inte skulle göra det alls, men nu ska vi tydligen ha det i alla fall.

Min fråga är då;
Kan inte läraren vara så snäll så att han bestämmer sig och inte velar hit och dit, tack?

Önska oss lycka till i alla fall!
 
2009-10-05 23:50:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback