csn-kortet och dess möjligheter

Har nyss aktiverat csn-kortet som vi studenter får.
Hatar föresten att kalla oss för studenter. Studenter är de som går i trean eller de som läser på universitetet. Vi är mer vanliga elever på en skola som råkar vara lite annourlunda mot högstadiet. Så det så!

I alla fall så aktiverade jag det och sen gick jag in och tittade lite på vad man kan få rabatt på när man använder det där kortet och gissa vad jag såg att man kan få rabatt på

JO,
DJURGÅRDS- OCH FRÖLUNDAMATCHER!

Wooohooo, vad jag ska använda kortet mycket till det!
Blir till att pendla mycket till Götet och huvudstaden i höst/vinter/vår.

Eller inte.
2009-10-04 22:31:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback