söndag

God eftermiddag på er!
Aj satan vad ont i magen jag har kände jag nu.
Okej, det hörde inte riktigt hit så nu börjar jag helt enkelt om.

Hej alla!
Sov sjukt länge idag, ända tills halv två för då kom pappa in i mitt rum och sa åt mig att det var dags att vakna. Fattade ingenting för jag hade liksom vaknat vid halv elva, men inte orkat gå upp då och jag trodde verkligen inte att klockan var så mycket när pappa väckte mig. Trodde att jag skulle sova till typ tolv eller något, men inte.

Som ni nog förstår så har jag inte hunnit med att göra så mycket, utan jag har mest bara gjort mig i ordning och ätit lite. Ska till mammas jobb sen när hon slutar och åka med henne hem.

Ska lägga in lite bilder på datorn nu.
Återkommer nog med någon snygg bild snart. ;)
2009-10-04 16:09:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback