louise har chillkväll at sis' place



Ikväll chillar Louise med godis, chips, pepsi max och en jävla massa go partymusik hemma hos syster. Det är nästintill perfekt kväll. Bara nästintill, men det duger det också.

Sitter och försöker skriva lite på min presentation av en novell som vi har läst i skolan. Tror jag ska välja Den Första Kärleken av Tage Danielsson eller Kyssen av Hjalmar Söderberg. De två är nog de novellerna som jag lättast kan sätte in egna personliga tankar och funderingar i så det lär vara bäst om det blir någon av de två.

Har prov i spanska på måndag också.
Om jag har börjat plugga på det vi ska kunna?
Nej.
Om jag kommer få det högsta betyget ändå?
Japp.
2009-10-31 23:54:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback