hösten är kommen

Hallå på er!

Snacka om att hösten har kommit hit! Vaknade liksom vid tolv av att regnet smattrade på rutan och att det blåste som satan. Allt jag kunde tänka var att nu är sommaren över. Nu är den över på riktigt. Det känns lite som om idag var startskottet till den riktiga hösten. Den där hösten som bara har gråa dagar med mycket regn och blåst. Såna där dagar som bara gör mig allmänt trött och deprimerad. Därför längtar jag inte så mycket till hösten, på grund av att det är just den tiden på året som man blir (i alla fall när det gäller mig) som mest deprimerad och nu när jag precis har börjat må underbart bra så känns det lite ovärt om den där glada och positiva Louise skulle försvinna lika snabbt som hon kom.

Well, jag får helt enkelt vänta och se hur det kommer gå nu i höst.
Och ni som följer mig här på bloggen får med största säkerhet också reda på det.
2009-10-03 18:44:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback