en lite halvlyckad dag kan man la säga?

Men hallojsan!
Sen uppdatering idag igen, men vad säger man? Bättre sent än aldrig?

Väcktes vid tolv idag för att jag och mamma skulle in till stan och shoppa lite. Gjorde mig i ordning och var klar runt två. Hade klätt på mig snygga kläder och shit, men vad tror ni händer när jag gick ut? Jomen självklart så ramlade jag väl på en isfläck på parkeringen. Tack som fan för att jag föddes med tur säger jag bara. Så jag blev lite grinig där ett tag eftersom jag fick två stora blöta fläckar på mina byxor och ville verkligen inte in till stan, men mamma åkte dit ändå. Som tur var så fanns det ingen parkering där så det blev inte av. Vet ni vad hon säger då? "Då åker vi till Bergvik!" Jaha, och där vart jag ännu mer grinig för;

1) Jag var där igår.
2) Vi skulle egentligen till stan, men det blev ju inte av.
3) ORKA GÅ DÄR MED BLÖTA FUCKING JÄVLA BYXOR!

I alla fall så slutade det med att jag följde med in där och fick mig ett ascoolt skärp och en kjol från KappAhl plus att jag för första gången i mitt (snart) 17åriga liv käkade en BigMac från McDonalds. Det är lite stort faktiskt.
2009-10-29 17:23:51
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback