it's sunday and it's no school tomorrow

God eftermiddag!
Sitter i soffan och äter chips och lyssnar på någon gammal cd som jag brände (olaglig!!) för typ fem år sedan. En låt med Raymond & Maria är med, och nej, inte Ingen Vill Veta Vart Du Köpt Din Tröja, utan en annan låt faktiskt. What? :O Hade tydligen med I Wanna Know What Love Is med också. Herregud vilken överraskning. Det trodde jag verkligen inte. Roligt när man blir positivt överraskad i vardagen sådär tycker jag.

By the way så väckte min mamma mig vid runt halv tolv förut.
- Gå upp nu så åker vi till mormor & morfar.
Yeah right var det enda jag tänkte och somnade om igen.
Hon åkte dit ensam och jag gick upp vid ett.

Så kan det vara ibland.

2009-10-25 14:18:21
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback