saknar skolan och allt folk, eller nej, inte riktigt

Saknar skolan.
Det var ett tag sedan jag var där nu och det känns kan jag säga. Saknar allt folk (läs: Danne). Okej, där var jag taskig faktiskt mot alla andra, men det är han som livar upp stämningen nio gånger av tio liksom. Han är liksom en manlig version av mig fast han är typ hundra gånger roligare så han är nog inte så lik mig ändå... Han skulle dock kunna vara. Eller, nej.

Btw, så blev folk i spanskagruppen helt chockade när de fick reda på att vi bara hade känt varandra sedan gymnasiet började i augusti. Vi kanske har träffats i ett annat liv? Ja, så måste det vara. Det är därför alla tror att vi har känt varandra forever. Så är det.
2009-10-20 18:19:30
Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-10-20 | TID: 20:05:18
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

dock är inte danne heller i skolan :)

malin
DATUM: 2009-10-21 | TID: 13:20:29

men gud, är det bara danneboi som är i skolan? men helt seriöst, trodde ni hade känt varandra sedan urminnes tider (A)

db...
DATUM: 2009-10-23 | TID: 18:21:17

Eller hur, vi måste ha kännt varandra i ett annat liv.. ;) Det är någon connection mellan oss. ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback