louise goes träna på gym?

Mobilalamet var ställt på 10.00 idag.
När jag gick upp?
13.00.

Pratade med min syster igår om träning och jag tror att vi kom fram till att vi ska börja träna tillsammans på Kilenegården här på Hammarö. Vi båda skulle helst vilja börja träna på något inne i stan, typ SATS, men jag tänker såhär; det är mycket pengar man lägger ut på träningskort då och vad gör man om man köper ett och sedan inte tränar alls mycket? Då har man ju slängt bort pengar i onödan. Därför är det bättre att välja ett billigare ställe först tills man kommer in i det och verkligen vet att man kommer utnyttja träningskortet på ett bra sätt.

Jag måste fan börja ta mig i kragen och göra något åt mig själv nu.
Det funkar liksom inte och jag vet ju det själv också.
Håll tummarna för oss!

2009-10-19 15:04:37
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2009-10-19 | TID: 16:43:55
URL: http://acinnej.blogg.se/

Kom å gör sällskap på Friskis! :) Danspasset kan jag starkt rekommendera, ett pass man går på bara för att släppa loss å ha kul! Åsså får man ju träning av det oxå så klart! ;) Mamma å jag är trogna deltagare!

Spinning, dansaerobics å roddmaskin är andra grejer som är himla skoj!



Vore väldigt roligt med mer sällskap!! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback