nyförvärv till mina favoritartister

Sitter och lyssnar igenom Melissa Horns cd Långa Nätter.
Är alltid så himla efter när det gäller sånt där. Jag liksom började tycka om hela Hello Saferides förra cd (den som kom innan den senaste) när hon hade börjat med sitt svenska projekt Säkert! och det var ändå ett tag efter hon kom ut med den cd:n.

I alla fall så gillar jag verkligen Melissa Horn.
Hon sjunger såna där låtar som man liksom bara kan bryta ihop till. Tårarna kan liksom bara börja falla utan att man vet varför för det är något med hennes texter som är så melankoliska. Man börjar associera dom till ens egna liv och vad man själv har varit med om och hennes sköra röst gör ju inte saken sämre direkt.

Gillar man Lars Winnerbäck (som Melissa faktiskt har gjort en låt med, Som Jag Hade Dig Förut) så är det nog en stor chans att man också gillar Melissa. Så lyssna på henne, ni lär inte bli besvikna. ;)

2009-10-18 20:44:21
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback