louise goes sick but still she's in school



Halloj!

Idag var jag i skolan även fast jag egentligen inte alls hade tvekat att stanna hemma om jag hade haft den möjligheten, men den hade jag inte. Kan inte missa en massa i skolan, för då kommer jag aldrig kunna orka att ta igen det igen sedan. Hoppas verkligen inte att jag mår sämre imorgon. Om jag nu skulle göra det så stannar jag nog bara kvar på engelskan och mediekunskapen. Kan inte missa den sistnämnda lektionen i alla fall, för då blir jag dödad av mina kära gruppkollegor som jag ska redovisa med.

Var, trots mitt tillstånd, riktigt kreativ idag om jag får säga det själv.
På datakunskapen skulle vi skriva en artikel som skulle vara kopplad till en valfri bild från http://www.flickr.com . Jag valde en bild med massa snö på och skrev en påhittad artikel om att vintern var tidig i Värmland, att den kom helt oväntat redan i mitten av augusti. Och vet ni vad?
- JAG BLEV NÖJD MED DEN!

Lite senare, på textkommunikationen, så blev det till att skriva journalistisktext igen. Den här gången i form av en insändare som vi började med förra veckan. Skrev om hur sjuk jag tycker att bloggvärlden är, där de yngsta bloggarna är de som skriver mest om fest, fylla och ytligheter. Att jag tycker att föräldrarna borde vakna upp och ta sitt ansvar och läsa deras barns bloggar, speciellt storbloggarna, för att se vad det egentligen skrivs om.

Kan till och med lägga upp den texten här på bloggen, kom jag på nu.
:)
2009-10-15 16:50:03
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Shi
DATUM: 2009-10-15 | TID: 22:33:05

Vacker bild ^^



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback