onsdag it is

Aj satan vad det inte är roligt att ha idrott.
Man får bara ont överallt och blir svettig och varm och allmänt äcklig.

I alla fall så har det varit en bra dag, om man bortser från idrotten då. Spanskan var som vanligt roligast även fast det faktiskt inte var alls lika flummigt som det brukar vara. Vet inte riktigt vad det var med oss idag. Trötta, nedstämda och huvudvärk. Ingen bra kombination. Men det hindrade i alla fall inte FOLK (nämner inga namn) från att filma mig och Danne. Tror att folk tror att vi är tillsammans, speciellt de på spanskan som inte vet hur det egentligen ligger till liksom. Menmen, det får de la tro om de vill. ;) Det är ju inte så det ligger till i alla fall.


BTW;
Jag planerar att gå och lägga mig tidigt idag, runt nio-tio kanske. Vet att det låter helt otroligt och jag skulle bli väldigt förvånad om det skulle bli så, men jag siktar i alla fall på det för det funkar inte längre det här. Jag är så otroligt trött att jag inte ens känner hur trött jag egentligen är och då är det något som är sjukt. Det funkar inte i längden så det är dags att göra någonting åt det nu.

2009-10-14 19:18:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback