special schoolday

Jaha ni, skrev ju bara ett inlägg igår. Kom på det imorse när jag hade kommit till skolan och Danne sa något om att han hade kommenterat några av mina inlägg som jag skrev i förrgår. Nästan så jag skäms lite för jag tycker själv att jag har varit riktigt duktig på sista tiden med att uppdatera här. Menmen, nog om det här. ;)

Skoldagen idag har varit rätt speciell.
Skulle ha muntligt anförande på svenskan, som var sista lektionen idag, men jag sa typ bara en tredjedel av vad jag skulle säga innan jag bröt ihop och började gråta. Anledningen var att jag såg en i gruppen som började gråta och då insåg jag vad det var som jag pratade om så jag började också gråta.

Kändes sjukt pinsamt för jag har liksom kunnat prata om det öppet förut, men nu bara brast det, för första gången under det här året som har gått sedan mamma fick beskedet att hon hade bröstcancer. Först nu bröt jag ihop. Det känns helt sjukt och jävligt tråkigt för jag missade betyg i den delen nu. Menmen, som läraren sa, det kommer fler chanser för det har var defintivt inte sista gången vi hade muntligt och det känns skönt, för jag ska och kommer klara det.
2009-10-13 15:12:57
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback