lång skoldag

Halloj!
Först och främst vill jag säga att det är underbart med många läsare på bloggen.
Tackar och bockar för att ni vill läsa det jag skriver. ;)

Vääldigt hård skoldag idag har det varit för min del.
Började 8.30 med att ha spanska i en timme och femtio minuter där vi lyssnade på en spansk låt och kollade på texten till den samt fick överstättningen av den, resten av lektionen pluggade vi på provet som vi har nästa måndag. Vår lärare, Kent, var snäll och flyttade provet från den här onsdagen, så nu känner jag mig inte lika stressad längre.

Btw, så kanske jag, Malin och Rebecca ska träffas på söndag hemma hos Rebecca och plugga inför provet och gå på Rebeccas innebandymatch innan, om den är i Mörmohallen vill säga. Ska bli underbart roligt om det blir av!

Efter spanskan så blev det till att ha svenska tills 11.35. Satt vid Maclaptopen och var ute och chattade lite på Facebook och tog jävligt snygga bilder med Fotobooth som jag sedan försökte lägga ut på bilddagboken, men det ville inte funka så de ligger kvar på datorn och skräpar plus att alla andra kan se dom bilderna. Yey, alla kommer undra vem den där snyggingen är när de ser mina bilder. Nice det!

2009-10-12 19:30:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback