det är dagar som denna som man verkligen kommer på hur mycket man älskar skolan

Alltså, ibland känner jag verkligen att det kan vara riktigt värt att gå till den där byggnaden som kallas skolan. Speciellt dagar som denna då vi hade ett dataprov på morgonen som tog ungefär tjugo minuter för att sedan sluta, direkt efter att vi hade gjort det. Jag menar sluta, sluta för dagen, ungefär runt nio.

Så jag åkte bussen in till stan och sedan hämtade pappa mig där.
Det är ju det jag säger, att mitt liv är underbart just för tillfället.

Började läsa några kapitel ur boken Holes på engelska som ska vara klar nästa vecka plus att man ska göra en ordlista på hundra ord och skriva en sammanfattning av boken. Känner att jag ligger fett efter och att jag inte borde sitta här och fördriva tiden egentligen, men fatta vad duktig jag har varit den här veckan eller. Jag har klarat av två muntliga presentationer, varav engelskan gick riktigt bra för jag kunde nästan allt utantill och hade bra ögonkontakt (enligt mig själv). Jag har klarat av ett prov som jag pluggade som satan på igår, i flera timmar dessutom.

Kan inte hjälpa det, men jag får en liten tår i ögat.
Så himlans duktig är du, Louise.
*klapp på axeln*
2009-10-01 13:00:34
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback