det blev som jag sa alltså

Ja men tror ni att jag är förvånad att jag INTE kom hem med någon påse innehållandes en ny jacka som jag hade tänkt ha på mig nu när det börjar bli lite FÖR kallt att gå runt i bara tröja?
Svar; Nej.

Jag gick in på HM - Alla jackor hade storlek 34/36
Jag gick in på Lindex - Alla jackor var fula plus att de var små i storlekarna.
Jag gick in på KappAhl - Såg en ganska snygg jacka som var lite cool, men kostade typ 800.
Jag gick in på Stadium - Alla jackor var märkesjackor och kostade över flera tusen spänn.

Resultatet = Louise får gå utan jacka bara för att klädaffärerna vägrar ta in jackor som faller mig i smaken, både plånboksmässigt, storleksmässigt och utseendemässigt. Det klickar liksom inte mellan mig och klädaffärerna har jag märkt. Vi älskar inte riktigt varandra. Har gjort slut med varandra för att sedan eventuellt, förhoppningsvis kunna hitta tillbaka till varandra igen. Men tills dess så är det ju så, att jag helt enkelt får gå utan någon jacka som värmer mig. Får ha någon taskig tröja som värmer lite halvtaskigt. Helt enkelt.

Eller så tar jag på mig en av mina andra tre jackor.
Det är ju liksom bara att välja mellan de två alternativen.

2009-10-01 19:24:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback