bra start på denna lördagen

God eftermiddag! :)
Dagen har börjat bra tycker jag. Hade mobilalarmet på 11.00 men gick upp strax innan 13.00, gjorde mig i ordning direkt och åkte till Våxnäs för att köpa godis där i godisaffären. Jag och pappa köpte sammanlagt 1,4 kilo godis (!) och jag undrar hur det gick till egentligen. Ahaaa, nu vet jag! Halloween idag ju. Måste ju ha hemma om någon kommer och säger "bus eller godis" ... Eller inte. Men det är ju i alla fall en bra bortförklaring.

Planer ikväll då?
Först Färjestad - Linköping på tv:n nu, sen troligtvis hem till syster.

Vi säger så för nu då.
I'll be blogging later, guys!
2009-10-31 15:59:38
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback