barnförbjudet; halloween

Yes gott folk!
Halloween ligger runt hörnet och det kan ju vara bra att redan nu försöka ha klart för sig vad man ska ha på sig när den stora dagen är här. Man kanske ska iväg på någon hemmafest eller iväg på någon nattklubb som har halloweentema med utklädnad och sånt. Själv så tänker jag vara hemma, men såklart utklädd.

Letade lite på http://shop.ebay.com och fastnade för det här;



Den första tror jag nog att jag ska slå till på.
Den känns SÅ jag.

Vad tycker ni själv?
Vilken ska jag klicka hem? 

;)
2009-10-11 22:21:58
Kläder/smink/osv Kommentarer (4)

Kommentarer
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIN
DATUM: 2009-10-11 | TID: 23:30:00

den första låter helt ok ;) vi kan ju köra på den stilen på onsdag, då kanske vi slipper provet ;D

f. totti.
DATUM: 2009-10-12 | TID: 12:15:50

Den första är given. Bara den tredje är överhuvudtaget ett alternativ värdigt...

db...
DATUM: 2009-10-12 | TID: 14:15:55

Haha, kör på den första.. HAhahahahaha kanske slipper provet? Jag tror faktiskt att det skulle funka för er. ;)

Linnea
DATUM: 2009-10-15 | TID: 22:07:03
URL: http://www.nogg.se/prettyinpink

Jag e i London på Halloween så blir inget festande för mejj heller :/



Aja, får väl ta med djävulshornen, svansen och den korta kjolen ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback