bara ett inlägg i mängden, men med en liten touch på

Har precis ätit en ost- och skinkpaj från Felix. "Nytt ännu godare recept" stod det på den, men jag kände då ingen skillnad. Jag bara stoppar in det i munnen och äter och smakar det förjävligt så spottar jag ut det igen, men jag är ju en som person som håller mig till det jag vet är gott så det där händer aldrig.

Funderar också på vad jag ska klä på mig sen, hur jag ska sminka mig och ha håret. Inte roligt det här att gå på stort kalas. Då blir jag ju så förvirrad över hur jag ska se ut för man vill ju se så bra som man kan se ut liksom när det kommer släktingar som man inte har sett på länge. Vill ju inte direkt gå dit i myskläder och en slapp tofs på huvudet plus nada smink. Fast i och för sig, jag blir ju förvirrad över vad jag ska ta på mig när jag åker till mormor och morfar annars också ... Jaja, det blir nog bra till slut. Kanske kan bjuda på en liten dagens outfit senare när jag kommer hem kanske? Vem vet ...

STAY TUNED (tror jag det heter):
Snart kommer ett inlägg om killar á la louise.
2009-10-27 13:28:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback