ari vallin den yngre var på bussen idag



Snubben som är andre kille från vänster satt ta mig satan på bussen idag.
I alla fall en yngre person som inte var sådär värst lik honom, ser jag nu, men det skulle i alla fall ha kunnat vart honom. Jag tyckte han var sjuk lik Ari Vallin just där och då, men nu så kom jag på att han nog inte riktigt var det ändå, men herre min gud vad snygg han var! Han såg ut som en typisk hockeyspelare och jag fick fan nästan svårt att andas faktiskt.

Hans ögon.
Nästan isblåa ögon.
Herregud!

Det värsta/bästa är att han ckså går på Sundsta/Älvkullen.
Kanske träffar honom mer på bussen till eller ifrån skolan.

Who knows?
2009-10-13 20:39:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback