sommarlov? någon?

Sitter och kollar bilder på mig själv som barn.
Jag dör! JAG VAR SÅ FÖRBANNAT SÖT! Kan man inte tro nu.
Kan inte sluta tänka på det.
Söt söt söt söt söt.
Då kan man i alla fall hoppas på söta barn den dagen det är dags att ha det om sisådär tre år.

Ja, jag vill ha barn efter studenten. I alla fall så känns det så nu och jag vet inte varför. Jag har alltid viljat vara ung mamma och för mig skulle det kännas perfekt att få barn efter att jag har gått ur skolan. Skulle dock vilja ha ett jobb först, men i dagens samhälle finns det hundra saker som är lättare än att skaffa ett jobb.
Aja, många år kvar.
Kanske inte ens känner likadant när tiden är kommen.
Vem vet.


Chilldag idag höll jag på att skriva, men när det är nationellt prov i no som består av en laboration, då kan man inte säga att det är chilligt. Jag var livrädd för att misslyckas, och jag tror nog att jag gjorde det också. På labrapporten. Den gick åt helvete (om man får säga så) Bara att insé att man aldrig kommer bli någon fysiker eller vad det nu heter. Inte mig emot om man säger så.

Har en hög med saker att göra tills nästa vecka.
- Ska fixa klart en engelskuppgift
- Läsa ut boken "Möss och människor"
- Svara på cirka 30 frågor om boken
- Skriva sammanfattning på två kapitlen i spanskboken
- Skriva sammanfattning på filmen vi såg i spanskan

Bara att börja känner jag.
Imorgon.
Imorgon börjar jag.
2009-05-15 23:51:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback