lördag


(PELLE, I know you think he's handsome)

Dagen har spenderats i en solstol hos m&m. Bättrade faktiskt på min bränna så det var helt klart lyckat. Vill ändå ha lite mer färg innan balen, eller avslutningsmiddagen som det egentligen heter, den 10:e juni. Men det ska nog inte vara några problem att fixa.

Fick femhundrakronor av m&m som jag ska använda till köpet av klänning. Kan behövas, men jag lär nog inte hitta någon ändå. Har vart inne på HM, Gina Tricot, Vero Moda, Vila, Lindex, KappAhl, Sisters m.m men jag har då fan inte hittat någon som varesig är snygg eller passar mig. Vill ju ha någon som ser lite mer påkostad ut än en sådan som man har på sig om dagarna i skolan, men det verkar vara omöjligt.

39 dagar kvar bara och jag har inte planerat någonting.
Allt jag har köpt är ett par högklackade skor som verkar vara för stora.
Bra gjort Louise! Nu har jag bara hundra grejer till som måste bli fixade;
-  Jag måste beställa klipptid plus färgning hos frisörsalongen som ligger hundra meter härifrån. Har fixat håret där de senaste gångerna och tänker inte byta så länge frisören stannar kvar där. Hon är bäst!
-  Jag måste snacka med syster om hon kan fixa mig med smink och så innan jag ska iväg. Hoppas bara att hon inte jobbar den dagen för då står jag där utan make up och inget att skryta med. Vill inte att någon annan ska sminka mig för jag tycker att min syster är bäst på det.
-  Jag MÅSTE lära mig gå i högklackat. Har aldrig gjort det i hela mitt liv och jag förbannar den dagen som kommer om 39 dagar om jag inte har lyckats lära mig att gå i dem. Jag lovar, handen på hjärtat, att jag inte tänker gå dit överhuvudtaget om jag inte har lyckats lära mig att, inte bara, gå i dem utan också dansa i dem. Herregud! Det blir nog en syn, gott folk!

Okej, det blev bara tre grejer men ändå.

Egentligen så skulle jag ju vilja gå ner i vikt också, men det känns inte så realistiskt så jag tänker inte ens nämna det. Det enda som jag vill ska hända är att jag lyckas få lite snyggare ben så jag slipper skämmas över dem.


Vet inte ens varför jag bryr mig så mycket som jag faktiskt gör. Det är ju inte precis en studentbal. Det är bara en slutstation för grundskoletiden. Ingenting stort med det egentligen.
2009-05-02 23:31:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback