när man är hemma från skolan har man tid med sånt här

Bloggtystnad.
Igen.
Förlåt.

Veckan har varit helt okej faktiskt. Roligast var det i måndags i och med dansen. Yes, vi dansade hela dagen i skolan och tränade på valsen som vi ska dansa på avslutningsmiddagen. Jag gjorde bort mig litegranna, men det bjuder jag på. ;D Börjar undra mer och mer på vem jag ska få gå med den 10:e då avslutningsmiddagen är. Jag lovar, kommer få gå med någon som jag absolut inte kan snacka med. Om jag säger så här, skulle inte bli förvånad om det blev så ...

Hemma från skolan idag och igår.
Missar klassfesten ikväll. Kanske skulle det ha varit roligt att gå, kanske inte.
Kan säga att jag skulle ha gått dit om jag nu hade mått prima så att ingen missuppfattar.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Bara för att jag råkar vara hemma från skolan så är det ingen ursäkt för att inte göra i ordning sig.

Tills nästa gång ni hörs så får ni en bild på lite eyecandy:



Michael Weatherly
Kan ses på tv3, Navy CIS
2009-05-29 14:06:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback