så kan det gå när man är oseriös på msn

LOUISE        . STANDOUTINACROWD.BLOGG.SE    <-- LÄS FÖR FAN! säger:

jag har växt typ en cm på fem år eller något. hoppades att jag skulle bli typ 175 cm :/

ANONYM säger:

awe =/

LOUISE        . STANDOUTINACROWD.BLOGG.SE    <-- LÄS FÖR FAN! säger:

mm, jag vet. jag är mini. men då har ju mina bröst i alla fall växt, men vafan det är ju tack vare godis och chips. skulle jag gå ner i vikt skulle jag behöva skaffa sillisar

ANONYM säger:

?

jaha xD

LOUISE        . STANDOUTINACROWD.BLOGG.SE    <-- LÄS FÖR FAN! säger:

HAHA

ANONYM säger:

tyckte det stog smilisar xD

2009-05-03 00:46:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback