onsdag

Dagen startade med att syster hämtade mig vid cirka halv tolv (som vanligt senare än planerat eftersom hon inte kan passa tider, haha) Sedan begav vi oss till Solareturen. Kan ärligt säga att jag mådde dåligt där inne bland alla gamla saker. Herregud, varför ska såna där ställen bara ha gamla saker? Tack för diskrimineringen mot oss unga!
Efter en stund där inne så åkte vi till Rusta istället och storhandlade.
En festis och två lampskärmar fick följa med syster hem, woohoo.
Sedan efter det så åkte vi till Pekås och handlade till grillningen hos m&m, där jag spenderade resten av dagen. Ska väl tilläggas att jag faktiskt jobbade för det var ju trots allt Operation Dagsverke idag. Hjälpte till och bar fyra kuddar till en soffa. Jobbigt som fan! Not! Tack m&m för att jag inte behövde göra mer.
Okej, jag var hundvakt åt Doriz också men det var bara roligt för jag tog med henne på en liten promenad. Fattade inte hur jag vågade. Hade det kommit en hund på vägen så hade jag varit död nu, tror jag.

Skola imorgon och på fredag sedan HELG.
UNDERBART!

Ha det bäst!
/L
2009-05-06 20:04:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback