Nicholas Angell till TYSKLAND

Jag som är en såndär hockeynörd, jag har ju även koll på hockey mitt i sommaren. Så nu när jag tog min dagliga koll på www.eliteprospects.com så såg jag att en bland mina favoritspelare Nicholas Angell har skrivit på för en ny klubb.
EN TYSK KLUBB!
Tack för att du förstör mitt liv!
Tack för att du nu fick mig att ångra att jag inte stannade kvar efter någon match med Hv71 förra säsongen!
Tack så jävla mycket!

:(


Har ännu inte hört något om min senaste favorit Niklas Anger ska stanna kvar i Stockholms enda riktiga lag - Djurgården. Ingen vore gladare än jag om han gör det, vill jag tro. Då vet jag i alla fall en som direkt bokar in sig för alla matcher som DIF gästar LLA nu i höst.
2009-05-30 00:07:05
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback