måndag, som vanligt


Måndag idag igen.
Det är inget annat än måndag.

Har varit en helt okej dag faktiskt. Först på morgonen stod matte på schemat. Som vanligt gjorde jag precis ingenting. Pratade lite, skrev lite hemliga meddelanden till I och var allmänt flummig. Bättre gick det faktiskt på engelskan. Där fick jag i alla fall någonting gjort.
Sedan rullade dagen på.
Förläsning om könssjukdomar, klassråd, spanska och sen var dagen slut.

Sov i två timmar när jag kom hem. Brukar göra det för jag brukar vara så himla trött när jag kommer hem från skolan. Borde istället ha försökt att titta igenom någon fysikbok då det är nationella prov i det imorgon. Tack som fan skolministern för att du bombar oss med prov!

/L
2009-05-11 19:59:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback