lycka stavas H-E-L-G

Underbar vecka måste man väl ändå säga eftersom det var ledigt på måndagen och även "ledigt" i förrgår.
Har inte hänt sådär jättemycket, men kan ändå berätta lite kort om vad som hände de tre dagarna vi faktiskt spenderade i skolan.

TISDAG:
Började dagen med sista nationella provet i matte. C-delen, som jag för övrigt inte alls gillade. Kändes som jag gjorde allt för många slarvfel, eller så är det bara så att jag inte riktigt är sådär jätteduktig på matte. Känns i alla fall bra att min mattelärare sa att jag behåller mitt VG i betyg, för jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna det. Antar att det är bara att tacka och ta emot.

Idrottslektionen lite senare på dagen var för övrigt bland den mest jobbiga jag någonsin haft. Springa 30 minuter nonstop stod på schemat - jag orkade 11 minuter, resten gick jag. Orkade inte bry mig just då.

TORSDAG:
Fick ingenting gjort på hela dagen. Pratade bort fyra lektioner utav fem, eller egentligen alla fem, beror på hur man ser det.

FREDAG:
Bästa fredagen på länge, trots orientering ute i spöregn. Jag och M ,som alltid brukar vara duktiga på orientering (mest tack vare mig, haha) vi hoppade över tre stycken så vi gjorde sex av nio. Vi kände det båda två att vi fan inte tänker riskera att bryta benen uppe i skogen, så vi hoppade över de kontrollerna som låg där.

På hemkunskapen blev jag och M klara långt före alla andra. Kanske för att vi gjorde det lättaste, köttfärssås och pasta, men ändå. Det blev ganska gott faktiskt, om jag får säga det själv.

Det har tagit mig en evighet att skriva det här inlägget, kanske på grund av att en viss person är inloggad på msn. (A) Bloggar imorgon igen.

God natt!
/L
2009-05-09 01:13:18
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback