I can't say it enough

Sitter och kollar klipp från P3 Live Session när John ME spelade.
Ahmen, HERREGUD säger jag bara. Jag älskar den killen!
Sitter och ser ut som ett frågetecken för jag fattar inte hur man kan sjunga så bra live. Det är en helt annan sak att låta bra på en inspelad cd, men att sjunga bra live, det är tamigfan att vara en riktig artist. Vem som helst kan egentligen sjunga med hjälp av alla grejer som finns i skivstudion. Jag skulle lätt kunna låta bra där, medan jag låter som jag vet inte vad om jag skulle börja sjunga bara sådär nu.

Det har ju varit massa prat om att bland andra Britney Spears och Beyonce Knowles inte kan sjunga. Finns till exempel klipp på youtube där man kan lyssna på hur de egentligen låter. Vet inte riktigt vad man ska tro. Kan ju finnas folk som mixtrar med både det ena och det andra för att hänga ut dem.

Men en som då definitivt kan sjunga är som sagt John ME.
Definitivt definitivt definitivt!

/L
2009-05-21 20:27:27
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback