hälsostatus: träningsvärk i ben, lår och rumpa

Gick upp innan halv tio idag.

Var tvungen att lägga handen på pannan, känna om jag hade feber, eftersom jag inte sov längre. Har inte gått upp så tidigt på en ledig dag på evigheter, och då menar jag verkligen evigheter. Okej att gå upp tio - halv elva, men innan halv tio?!
Nej tack.
Men anledningen till det var att jag skulle iväg och hjälpa syster med att packa det sista innan flytten. Vi packade ner glas, tallrikar och andra random saker. Sedan så gick jag upp och ner i hennes trapp sisådär tiotalet gånger och det känns nu vill jag lova. Har träningsvärk i både ben, lår och rumpa.

Hennes nya lägenhet är supermysig och nästan exakt en sån som jag vill bo i när jag flyttar hemifrån. Fast det dröjer nog innan jag gör det i och för sig. Hoppas jag i alla fall för jag känner mig inte redo alls och tror inte jag kommer göra det inom två år heller. Men man kan la drömma.

2009-05-01 19:37:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback